דילוג לתוכן הראשי

דמי אבטלה

את החומר האנושי בלשכת האבטלה ניתן לחלק בהרבה צורות, אבל דרך אחת לעשות את זה היא להפריד בין האבודים (אני ביניהם כמובן) לבין אלו שבנו להם שם בית.

את האבודים ניתן לזהות על פי המבט המתוסכל בעיניים הזועק להכוונה, ועל פי נימוסין מיותרים שבאים לידי ביטוי בשאלות כמו: "מי אחרון בתור?" או "קיבלתי פתק מוזר, לאן צריך ללכת?" או "מה, הייתי צריכה להביא את הפנקס שנתת לי גם היום?".

את האנשים שבנו להם בית בלשכת האבטלה, אפשר לזהות ראשית על פי הטריינינג. הם כבר מזמן איבדו כל רצון להראות ייצוגיים ואימצו לעצמם מנהגי בית כמו היי פייב לפקיד, הידחפות בתור, ואף ניהול התור באופן אקטיבי, כולל מחיקת שמות מהרשימה וחלוקת הוראות פומבית וקולנית. את אנשי הבית ניתן לזהות על פי משפטים כמו: "מה לא מקבל, אני אחליט אם הוא יקבל אותי או לא", "חמודה, תירשמי, שבי בנוח, תשתי כוס מים" ו"את חדשה פה, אה?".

לכאן או לכאן, לחברי שתי הקבוצות הללו יש מטרה זהה בסופו של יום - לחזור הביתה מובטלים.

אחדות לאומית.

נשיקה חיבוק נשיקה חיבוק,
נערה אובדת

המאגר הביומטרי כבר כאן



אבל אני חייבת לעשות בעיות...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אני ג'ואן האריס

טוב, הלוואי. זאת אומרת, אני לא ממש מתיימרת להיות שופעת כמוה (מה גם שנתוני הטבעיים לא מאפשרים לי), ואני גם לא ממש ג'ינג'ית חצופה (אולי קצת חצופה) ומאופקת לפרקים (ממש לא מאופקת, אפילו לא לפרקים), אבל בכל מה שנוגע למשמעות הדמות של מיסז האריס, אני לגמרי טים ג'ואן. אם אתה אוהב את זה, שים על זה טבעת. וגם תהיה רופא. את מרתון הסופרנוס שלי החליף מרתון מאד מן במאמץ להשלים במהרה את כל פרקי העונות הקודמות. באופן מעניין למדי, תמת העבודה מאפיינת את שתי הסדרות בעקיפין ושלא בעקיפין. המשרד במקרה של הסופרנוס הוא עוד יום במאפיה וההתלבטויות של טוני כבוס הם כאלו של כל מנהל, ובמקרה של מאד מן, מדובר במשרד של ממש והיות והעבודה החדשה שלי היא מעין גרסה מודרנית ודיגיטלית של סטרלינג קופר, אז העניין שאני מגלה בסדרה רק גובר (מעניין מה יהיה התירוץ שלי כשאתחיל את "הסמויה"). אבל מאד מן, למרות שמתרחשת ברובה במשרד פרסום, ממש לא סובבת רק סביב עולם העבודה, ולמרות הטייטל הגברי, אני נוטה לחשוב שדווקא הדמויות הנשיות בסדרה עושות אותה למה שהיא (וכן אולי זה קשור לזה שאני אשה). ג'ואן האריס (לשעבר

כלים לחיים

אם חשבתם שמובטלת שכמותי מבלה את מרבית חיי האבטלה שלה בשינה, תנו הצצה יומיומית בפינת "דגני בוקר" בבלוג הזה ממש ותבינו כמה רחוק הדבר מלהיות נכון. למעשה, לאחרונה הבנתי שהפעילות שאני מבצעת הכי הרבה בשלושת החודשים החולפים היא שטיפת כלים. פעם אהבתי לשטוף כלים. זה קרה גג פעם ביומיים כשהכפיות אזלו ונהגתי להתייחס לדקות הספורות בהן אני רוכנת מעל הכיור ומקרצפת, כאל דקות של ניקוי ראש. אי אפשר לעשות מולטיטסקינג עם ידיים מלאות סבון וכאדם שמשתדל לבצע שתי פעולות במקביל ככל האפשר (כל פעולה שניתן לשלב עם טלפון או עם צפייה בטלוויזיה, או עם שתיהן), שטיפת הכלים לא הותירה לי ברירה, אלא להתרכז במשימה אחת בלבד. אבל מאז שאני מובטלת ומנסה את כוחי במטבח כתחביב וכפתרון לשעמום, אני מוצאת את עצמי עם ערימות כלים בלתי נגמרות, והיות ופעולת השטיפה חדלה להוות לי סוג של תרפיה והפכה לקוץ בישבני המובטל, המצאתי שיטה על בסיס עיקרון הרמייה העצמית (עיקרון מטופש אבל אם מתמידים בו אז הוא אשכרה עובד, עד שאתה עולה עליך וחושף את הטמטום של עצמך) שהיא שלב מקדים לאקט השטיפה עצמו. לתרמית הזאת קוראים "השרייה" - ע

דגני בוקר

יום חמישי 5/8/2010 שעת יקיצה : 8:00 מחשבה ראשונה על הבוקר : וואו! אני אפילו רעננה... מוטיבציה : למה לא? דבר טוב שצריך לזכור היום : אותו הדבר כמו בכל שבוע פינקי, יום חמישי היום! פעילות ערב : עד שלא יעבור האיכס בחוץ יציאה מהבית שלא לקולנוע ממוזג או לבריכה צוננת לא באה בחשבון, אז אחד משני אלה או שום כלום.