בוקר שני 10/5/2010
שעת יקיצה: 9:10
מחשבה ראשונה עם יקיצה: חם לי! והפוך הזה לגמרי לא עוזר!
פעילות מרכזית מתוכננת להיום: התקררות בכל דרך אפשרית. נתחיל מקפה קר
פעילויות נוספות מתוכננות: עילפון באזור הצהריים, אם ככה 9 בבוקר מרגיש, אני לא שורדת את היום
שעת יקיצה: 9:10
מחשבה ראשונה עם יקיצה: חם לי! והפוך הזה לגמרי לא עוזר!
פעילות מרכזית מתוכננת להיום: התקררות בכל דרך אפשרית. נתחיל מקפה קר
פעילויות נוספות מתוכננות: עילפון באזור הצהריים, אם ככה 9 בבוקר מרגיש, אני לא שורדת את היום
תגובות
הוסף רשומת תגובה