דילוג לתוכן הראשי

אבודה אובדת

בעודי מחכה לפרק הלפני-אחרון של "אבודים" שיירד וירווה את צמאוני לסוף, החלטתי לכבד את כולנו בפוסט חגיגי לקראת פרק הסיום הכפול של הסדרה בשבוע הבא. אפשר להגיד הרבה על אבודים (שמאמצע העונה השנייה היא סרחה, שזו עדיין סדרה גדולה יותר מטלוויזיה, שג'יי ג'יי אברמס חייב למות, שגורל זה הכי ניינטיז, שהעונה השישית פיצתה על כל השאר, שהפרק המוזר ששודר שבוע שעבר הוכיח שהתסריטאים ידעו מה הם עושים מההתחלה, שלמרות שהם ידעו מה הם עושים הם מתחו את זה על 6 עונות כשהם יכלו לגמור את זה ב-3, שלמרות שהם מתחו את זה על 6 עונות, הם לא התחזרו על 7 ולא חטאו בסרט באורך מלא וכו' וכו'). אבל לא באמת משנה מה אומרים, משנה שמי מכם שעדיין ממשיך לקרוא את הפוסט הנוכחי, שומר מקום בלב לסדרה המוזרה הזאת.

מי מכם שעוד לא הבין שג'ימי קימל הוא אביר חלומותי (איפשהו לצד אנדי סמברג וויל פארל ו-וינס ווהן), בוודאי מבין זאת עכשיו, כשאמרתי את זה. אחת ממליוני הסיבות שאני אוהבת את הבחור השמנמן, היא אהבתנו המשותפת (תוך כדי סלידה סימולטנית) לאי האבוד, לאיש בשחור ולסוייר (טוב, אולי האהבה שלנו לסוייר היא לא כל כך משותפת).  העובדה שקימל ולוסט משודרים באותה הרשת (ABC) עזרה לו ללוות את הסדרה בפרודיות מושקעות לאורך השנים ובפוסט חגיגי זה אציג בפניכם כמה מהרפרנסים שקימל עשה לגיליגנים ועוד קצת.



אתחיל בקטע טרי מהשבוע שעבר (עם קרדיט לנ.רביד על הבכורה בפייסבוק), 
לא לפני שאזהיר שבטוח יש פה ספוילרים למי שעוד לא ראה את הפרק עם אליסון ג'אני מ"הבית הלבן":


ג'ימי מסביר את הסדרה (ספוילר גדול אם לא ראיתם את הפרק של לפני שבועיים)




ג'ימי קימל מבקר בהוואי על הסט:


האמבד של הקטע המעולה של ג'ימי והארלי הוסר אז צפו בו כאן ובינתיים, ג'ימי בתפקיד ג'ייקוב:


לוסט - המיוזיקל:


ואם אתם ממש מתעקשים אז גם פספוסים של עונה 5...כי בטח ממש כיף להם שם בהוואי


לינק בונוס: עוד אחד מיקיריי הטלוויזיונים - קונאן אובריאן -  בפרודיה חביבה-ולא-יותר על "אבודים":



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לפני שנה

כך התחיל הפוסט הראשון שלי כנערה אובדת : "בסוף החודש אחגוג יום הולדת 29. לכאורה מחכה לי עוד שנה עד שהמשבר הנודע לשמצה יבוא עלי לרעה, אבל תמיד ידעתי שאני מקדימה את זמני. ואולי, הקידמה הטכנולוגית (זו שגרמה לדור שלם לפתח הפרעות קשב וריכוז), או האנטיביוטיקה במוצרי הבשר (זו שגרמה לילדות בנות 11 לפתח שדיים בוגרים מהרגיל), או שינוי האקלים העולמי (זה שגרם לנו לחשוב שמכוניות היברידיות יצילו את כדור הארץ) - הם אלו שגרמו לי להקדים בשנה את משבר גיל ה-30 שלי." רמז מקדים בעלילה לחצו פליי והמשיכו לקרוא להאדרת אפקט האמוציונאליות שנה אחרי, ובסוף החודש אחגוג יום הולדת 30. כבר לא באמת רוצה לקרוא לזה משבר כי אין ספק שבשנה הזאת, מהרגע שהחלטתי לקחת את האבטלה לידיים, רק דברים טובים קרו. לא רק שבסופו של דבר מצאתי את המקום הטוב שלי בעולם העבודה, גם מצאתי את המקום הטוב שלי בעולם של רשת, והמסיונרית שבי תמשיך לדחוק בכל מי שפוגש אותי ללמוד לקחת זמן לעצמך, אם באבטלה קצובה ומאוששת מערכות או בפרקי זמן קצרים יותר של כלום. מאחר ואני בעצמי כבר לא מובטלת בחצי שנה האחרונה, והרגעים האבודים שלי אובדים תחת עומ

כלים לחיים

אם חשבתם שמובטלת שכמותי מבלה את מרבית חיי האבטלה שלה בשינה, תנו הצצה יומיומית בפינת "דגני בוקר" בבלוג הזה ממש ותבינו כמה רחוק הדבר מלהיות נכון. למעשה, לאחרונה הבנתי שהפעילות שאני מבצעת הכי הרבה בשלושת החודשים החולפים היא שטיפת כלים. פעם אהבתי לשטוף כלים. זה קרה גג פעם ביומיים כשהכפיות אזלו ונהגתי להתייחס לדקות הספורות בהן אני רוכנת מעל הכיור ומקרצפת, כאל דקות של ניקוי ראש. אי אפשר לעשות מולטיטסקינג עם ידיים מלאות סבון וכאדם שמשתדל לבצע שתי פעולות במקביל ככל האפשר (כל פעולה שניתן לשלב עם טלפון או עם צפייה בטלוויזיה, או עם שתיהן), שטיפת הכלים לא הותירה לי ברירה, אלא להתרכז במשימה אחת בלבד. אבל מאז שאני מובטלת ומנסה את כוחי במטבח כתחביב וכפתרון לשעמום, אני מוצאת את עצמי עם ערימות כלים בלתי נגמרות, והיות ופעולת השטיפה חדלה להוות לי סוג של תרפיה והפכה לקוץ בישבני המובטל, המצאתי שיטה על בסיס עיקרון הרמייה העצמית (עיקרון מטופש אבל אם מתמידים בו אז הוא אשכרה עובד, עד שאתה עולה עליך וחושף את הטמטום של עצמך) שהיא שלב מקדים לאקט השטיפה עצמו. לתרמית הזאת קוראים "השרייה" - ע

אני ג'ואן האריס

טוב, הלוואי. זאת אומרת, אני לא ממש מתיימרת להיות שופעת כמוה (מה גם שנתוני הטבעיים לא מאפשרים לי), ואני גם לא ממש ג'ינג'ית חצופה (אולי קצת חצופה) ומאופקת לפרקים (ממש לא מאופקת, אפילו לא לפרקים), אבל בכל מה שנוגע למשמעות הדמות של מיסז האריס, אני לגמרי טים ג'ואן. אם אתה אוהב את זה, שים על זה טבעת. וגם תהיה רופא. את מרתון הסופרנוס שלי החליף מרתון מאד מן במאמץ להשלים במהרה את כל פרקי העונות הקודמות. באופן מעניין למדי, תמת העבודה מאפיינת את שתי הסדרות בעקיפין ושלא בעקיפין. המשרד במקרה של הסופרנוס הוא עוד יום במאפיה וההתלבטויות של טוני כבוס הם כאלו של כל מנהל, ובמקרה של מאד מן, מדובר במשרד של ממש והיות והעבודה החדשה שלי היא מעין גרסה מודרנית ודיגיטלית של סטרלינג קופר, אז העניין שאני מגלה בסדרה רק גובר (מעניין מה יהיה התירוץ שלי כשאתחיל את "הסמויה"). אבל מאד מן, למרות שמתרחשת ברובה במשרד פרסום, ממש לא סובבת רק סביב עולם העבודה, ולמרות הטייטל הגברי, אני נוטה לחשוב שדווקא הדמויות הנשיות בסדרה עושות אותה למה שהיא (וכן אולי זה קשור לזה שאני אשה). ג'ואן האריס (לשעבר