קיר רויאל יוני 07, 2010 גרפיטי עושה לי להרגיש היפ-הופ והיפ-הופ עושה לי להרגיש טוב! שתף קבל קישור Facebook X Pinterest אימייל אפליקציות אחרות תוויות גרפיטי שתף קבל קישור Facebook X Pinterest אימייל אפליקציות אחרות תגובות ליז8 ביוני 2010 בשעה 17:56אם את אוהבת גרפיטי, שווה לך לבקר ב http://www.graffitlv.com/השבמחקתשובותהשבהילית וולברג8 ביוני 2010 בשעה 21:46תודה! אבקר!השבמחקתשובותהשבאנונימי23 ביוני 2010 בשעה 16:19אין על ציורי קיר לפתוח את הבוקר..רק חבל שהם לא ברמה כמו שיש בחו"ל בעיקר באמריקה.אהה..השבמחקתשובותהשבהילית וולברג13 ביולי 2010 בשעה 21:59מתקדמים לשם לאט לאטהשבמחקתשובותהשבהוסף תגובהטוען עוד... הוסף רשומת תגובה
אם את אוהבת גרפיטי, שווה לך לבקר ב http://www.graffitlv.com/
השבמחקתודה! אבקר!
השבמחקאין על ציורי קיר לפתוח את הבוקר..
השבמחקרק חבל שהם לא ברמה כמו שיש בחו"ל בעיקר באמריקה.
אהה..
מתקדמים לשם לאט לאט
השבמחק